2011. szeptember 4., vasárnap

Gólya játéka

Gólya játékfelhívására készült ez az oldalam. Rögtön megtetszett nekem a játék de sajnos a szóra már nem nagyon emlékszem, azt hiszem a "elégedettség" volt. Arra viszont emlékszem, hogy a 9-es szerencsesütit kellett letölteni és barnás színű oldalt kellett készítenem. Nagyon tetszett a dolog és sokat gondolkoztam mit is csinálhatnék. Végül erre képre esett a választásom. Lehet, hogy első látásra nem csendes, de a mi rohanó életünkben egy vízesés hangja sokkal csendesebb mint egy főút melletti hanghatás. Ezt a kirándulást nyáron sikerült összehoznunk. Akit érdekel itt olvashat róla.
Nekem ez a kirándulás tökéletes, csendes, békés, harmonikus és szeretetteljes volt, épp mint ahogy Gólya WA-jában volt írva, (lehet, hogy Gólya lélekbúvár is).
Köszönöm, hogy játszhattam.

1 megjegyzés:

  1. Gólya tanult pszichológiát, nagggggyon sokat, de ez a sors keze. Nagyon sokan kaptátok ezt a wa-t, ki tudja miért. Én pedig teljesen véletlenszerűen dobáltam be a szerencsesüti csomagokba a wa-kat. Tehát, sztem nincsenek véletlenek, ebben hiszek. Nagyon köszi, hogy játszottál velem és összehoztad ezt a klassz oldalt! Holnap du. figyeld a blogom!

    VálaszTörlés