2011. november 27., vasárnap

Heti cewe és videoscrap

A feladat: bármi, ami rólad szól. Önvallomás a kedvenc prózán, dalon, filmen keresztül, a lényeg, hogy jelenjél meg a saját alkotásodban, de ne fizikailag – tehát nem elég az arcod -, hanem inkább “zsigerileg”. És a végén még meg is kérdezi Toni, hogy kivel is szúrt ki:)) Én már jelentkezem is:) Fogalmam sincs, ezt hogy oldom meg, de nem adom fel, ettől szép egy kihívás:)


Egész héten nyűglődtem a témán és az egyik ismerősöm blogján olvastam ezt a bemutatkozást ami teljes mértékben igaz rám is. Köszönettel vettem kölcsön. Az oldalon teljes egészében beedee készletét használtam és most elégnek éreztem ennyit.
Köszönöm a kihívást, elgondolkodtató volt.
Mutatom az oldalam:



Valamint a videoscrapre is odaértem ami szombat este volt. Ugyan nem jó a gépünk hangkártyája, de lélekben ott voltam a csajokkal.
Ezt az oldalt kellett liftelni:

és nekem így sikerült:

Első videó scrap-em. A kép Tolón készült tavaly nyáron az utolsó napunk délutánján és azért szeretem nagyon mert a két kamasz gyerekem ritkán öleli meg egymást akár egy fénykép kedvéért is.
Felhasználtam: szrjudit_otthon édes otthon , beedee_TLPOB, YB_Snap shot, YB_Renewed spirit, mzimm_CF aboutamother

Ennyi a szombatról illetve a hétről:) mozgalmas volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése