2011. november 29., kedd

Recept kihívás

Minden hónapban 4 kihívás van az SB-n és a hónapba jól el is maradtam. Tegnap elkészítettem hármat amiből csak kettőt mutattam meg, most jöhet a harmadik is.
Janka a háziasszony és jó kis receptet írt nekünk össze:
1.) 1 egyszínű és 1 mintás papír 
2.) fekete, mintás pecsét (a paca nem számít) a háttérpapíron
3.) az oldalon legyen akril vagy bármilyen átlátszó (fólia) elem
4.) az oldalon legyen min. 1 fehér virág
5.) a fénykép(ek) közvetlen közelében helyezz el egy állatmotívumot
6.) a cím függőlegesen helyezkedjen el
7.) helyezz el szöveget az oldalon olymódon, hogy az papírcsíkokra legyen írva (min. 2!) 
8.) szerepeljen szám az oldalon bármilyen formában
 Íme az oldalam:

Ez a fotó évekig a kedvencem volt, amúgy spontán készült és csak itthon vettük észre, hogy szinte korona a fején a a pálma fa. A receptnek megfelelően próbáltam eljárni, remélem sikerült.
Felhasználtam: Didó, szrjudit, beedee és Bóbita oéo készleteiből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése