2011. november 28., hétfő

SB kihívások

A novemberi kihívásokból most még csak kettővel vagyok kész, azokat mutatom.
Beszteri kihívása: otthon
Elgondolkodtató volt számomra ez a feladat, hiszen én ott vagyok otthon ahol a családom van. Felhasználtam:Beszteri, Ányi, Minyu Otthon édes otthon blogvonat készleteiből

Dido kihívása:*A feladat: Az instrukciók alapján "vakon" lifteld az általam már elkészített oldalt!    1. az oldal háttere: fehér  oh mily meglepő - csodálkoztok ugye?
2. az oldal hangsúlyos része a hullámvonal, ami az oldal bal oldalán található!
3. a mellékelt kukucskán mutatom, hogy mekkora részt foglal ez az alkotás az egész oldalhoz viszonyítva! Láthatjátok rajta a hullámvonal elhelyezkedését, az alkotás tetejét, alját, oldalait!
4. az egész kompozíció alapjául egy háttérpapír szolgál, középen elhelyezve, és MASZKOLVA!
5. a közepétől egy nagyon picit jobbra található a tényleges fotó, szintén maszkolva ( ugyan azt a maszkot használtam, mint a háttérkép esetében ), fekete fehéren!
6. a kép körül található egy keret, árnyékolva, az én esetemben kerek a formája!
7. a keret jobb alsó sarkában van egy virág, amely elég nagy és hangsúlyos.
8. a virág alatt nálam nyári, tengeri dolgok vannak díszítésként, de bármit használhattok.
9. a virág felett egy nagy buborék található.
10. az egész oldalon sok-sok buborékot használtam!
11. kép alatt ecseteltem, vízszintesen két wordartot is elhelyeztem
12. a virágtól lefelé, az oldal alja felé raktam kiegészítőket, gyöngyöket, amelyekből helyeztem el az oldal több pontján is ( láthattok belőle a kukucskán)

nagyjából ennyi  ne akarjatok görcsösen ugyan olyat készíteni, a lényeg, hogy élvezzétek az alkotást, kapcsolódjatok ki!!

végül a kukucska:

 na és az én oldalam amit sikerült csinálnom a következő:
Megpróbáltam vakon liftelni az elmondottak alapján. Krétán készült rólam a kép ahogy nézem a tengert és a semmibe bambulok. Felhasználtam: Dido hullám freebie-jét, rainbow summer freebie-jét és dfd db blogtrain készletet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése