2012. január 12., csütörtök

Első hét

Belevágtam a 365/366 nap 365/366 fotó dologba. Nem ezen a blogon vezetem, hiszen van már egy fotós blogom ahova pont passzol a téma. Viszont ha már minden napról van egy fotóm akkor belevágok az 52 hét /52 oldal projektbe is.
Elkészítettem az első oldalam az első hétről, nagyon tetszik a dolog, remélem végig tudom csinálni, lesz hozzá kitartásom.
Mutatom is:
Első hét
Felhasználtam: Beszteri dátumcimkéit, JLD 2012 POTD, ddd_MyStoryWk8framecluster
Valamint egy új készletet mutatnék be a Bettieetől amiből sajna nem készítettem oldalt. Bocsika érte, de ígérem pótolni fogom.
Tartalmaz 7 papírt, 70 elemet és még WA-t is
Kapható: a Digi-Boutik-ban
És végezetül holnap reggel nagy dolgok fognak történni a Cewe házatáján. Egy hatalmas blogvonat indul útjára reggel 8-kor, aminek én is részese leszek.
Alig várom már, hisz még soha nem csináltam ilyesmit és nem is tudtam volna ha Beedee nem segítkezik nekem. Szeretném itt is megköszönni Neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése