2012. április 16., hétfő

Spring Breeze blogtrain

A 100. bejegyzésem egyben egy blogvonat, ingyenesen letölthető készlet, ajándék, ahogy gondoljátok. Bettiescrap CT lányai azaz mi összefogtunk, jobban mondva Gólya fogott össze bennünket és alkottunk egy kis vonatocskát.

Ime az én részem előnézeti oldala:

letöltés/download
Eddig akár mikor készítettem készletet használtam hozzá ingyenesen letölthető CU elemeket, de most Gólya kérése az volt, hogy mindenki próbáljon meg saját cuccokból dolgozni. Hát ezek azok. Saját papírok amit szkenneltem és szineztem stb...

Íme vonatunk összes állomása:

1. Gólya          itt kezdheted a vonatozást
2. Ancsi          második állomás
3. Whitefrost   itt vagy most
4. Rubin          negyedik állomás
5. Kata:          itt ér véget az utazás

A készlet ára  egy bejegyzés valamint ha oldalt készítetek vele örömmel veszem a linket a blogomon.

Jó vonatozást.

4 megjegyzés: