2013. február 22., péntek

Hagyományos scrapbook 2

Ha van egy kis időm akkor állandó késztetést érzek, hogy készítsek hagyományos oldalt. Ma sikerült is valamit alkotnom.
Pillanat fotókat elfelejtettem készíteni, de a végeredmény nagyon tetszik.
az eredeti digi oldalam, t for me designs color play 7 készletével készült
Nagyon tetszenek a festék pacák, de nekem nem nagyon van itthon erre alkalmas festékem, ezért az alapot így ahogy van kinyomtattam. Valamint a gyerekeimről tavaly nyáron készült képet, ami szintén kedvenc.
hát ez lett a végeredmény,
Felhasználtam hozzá még:
Scrapfellow-s Natur chipboard-ot, csipkét, pékzsineget, szintén Scrapfellow-tól.

Mutatom a közeli képeket:

fényképezni még meg kell tanulnom, úgy veszem észre:-(

1 megjegyzés:

  1. Fertőzésveszéééély!!!! Nekem is újabban folyton késztetésem van! Csak időm nem elég! Helyem a upira végképp nincs (sajnos). Szuper lett!

    VálaszTörlés