2013. március 1., péntek

csodaLevél 2013

az úgy volt, hogy Didó felvetette, hogy mi lenne, ha küldenénk egymásnak levelet, de nem akár-milyet ám.
Snail mail levelet, vagyis postán küldött régimódi hagyományos levelet és benne valami kreatív dologgal (scrapbook).
Didó el is készítette a sorsolást és én igen érdekes helyzetbe kerültem. Küldök levelet Sapimanónak és Erkától kapok. Két profi scrapbookos közé szorultam én a digiben is amatőrként bandukoló egyén, de hát így nagy a dolog, mert én csak tanulhatok, amit nagyon köszönök.
logónk is van amit köszönünk szépen Didónak.

A márciusi fordulóval én ma elkészültem. Szerencsére szabadnapos voltam és nyugalomban inspirálódtam és készítettem össze kis csomagomat, amit most meg is mutatok.


összekészítve
összehajtva
becsomagolva
Írtam hozzá kézzel levelet, varrtam rá gombot és készítettem virágot szalvétából.
Remélem elnyeri tetszését Spimanónak, amit nagyon sok szeretettel küldök.

2013.03.06 folytatás :-)
Megérkezett az én levelem is Erikától.
Csodálatos dolgokat kaptam amit  maga készített nekem, nagyon szépen köszönöm.
gyönyörűségek

3 megjegyzés:

  1. jaj csodaszépek!! szuper, hogy ilyen gyors volt a Te postád :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszik! Próbáltam olyan dolgokat összeválogatni, amiknek könnyen hasznát veszed! :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, Istenem, de szépséges pakkok jönnek-mennek! Jó belekukucskálni.

    VálaszTörlés